Myanmar e-Commerce Delivey Part 4

Myanmar e-Commerce Delivery ( အပိုင်း ၄ )

ပို့်ဆောင်ရေးလုပ်သား
Delivery Man
Delivery လိုင်စင်
Delivery Trust
Delivery အလုပ်အကိုင်အခွင့်လမ်း
Delivery Vocational Traning 

MoC သို့အကြံပြုထားသော Delivery ဆိုင်ရာ အခန်းကဏ္ဍများတွင်လေ့လာနိင်ပါသည်





အပိုင်း ၁
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3569920699691232&id=100000200113085

အပိုင်း ၂
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3569987489684553&id=100000200113085

အပိုင်း ၃
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3570021066347862&id=100000200113085

အပိုင်း ၄
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3570027049680597&id=100000200113085

ကိုးကားချက်မရှိပါ ( မိမိအတွေ့အကြုံပေါ်အခြေခံ )
နေစေး

Myanmar e-Commerce Delivery Part 3

Myanmar e-Commerce Delivery ( အပိုင်း ၃ )



5 - C 2 C Delivey ဆိုတာကတော့ ရပ်ကွက်မှ အိမ်သို့ ပို့ဆောင်ရေးစနစ်ကို အခြေခံပါတယ် မြင်သာအောင်ပြောရရင် Door2Door တို့ Food2U တို့ Foodpanda တို့ လုပ်ဆောင်နေတဲ့ Rider Delivery Man များဖြစ်ပါတယ် ဒီ အုပ်စုထဲမှာ E commerce နဲ့မဟုတ်ပဲ ပို့ဆောင်ပေးနဲ့ မြို့နယ် Twonship အခြေုပြု ပို့ဆောင်ပေးနေတဲ့သူတွေရှိပါတယ်သူတို့ကတော့ Rider သမားတွေက မြို့နယ်အခြေပြု ပို့ဆောင်သူတွေပါ

Rider သမားတွေ ( လက်ရှိလုပ်ဆောင်နေ )
Taxi Driver - ကားတွေ 
ဆိုက်ကား သမားတွေ
ရေသန့်ဘူးပို့တဲ့သူတွေ
သတင်းစာပို့တဲ့သူတွေဟာ လဲရှိပါတယ် သူတို့ကို UPgrade လုပ်ဖို့လိုပါတယ် Taxi မောင်းရင်း ပစ္စည်းပို့တယ် ဆိုက်ကားသမားက Delivery လုပ်တယ်ဆိုတဲ့သဘောပါ 


Taxi Driver တွေဆိုရင် ရန်ကုန် downtown မြို့နယ် နဲ့ ဆင်ခြေဖုံး မြို့နယ်လေးတွေထိ ပို့ဆောင်လို့ရပါတယ် ဒီနက်ဝက်ကို လက်ရှိမှာ Grab Delivery ကစတင်လုပ်ဆောင်နေပါပြီ အခြားသူတွေ လဲ ဒီလုပ်ငန်းကို လုပ်ကိုင်လို့ရပါသေးတယ် 

ဆိုက်ကားသမားတွေ အခြေပြု ပို့ဆောင်ပေးနိင်တာကတော့ မြို့နယ်ဈေးမှ မိမိ အိမ် အပေါ်ထိပို့ဆောင်ပေးနိင်တာပါ ဥပမာ ဗိုလ်တထောင်မြို့နယ် ဈေးထဲက ဆန်တအိတ်ကို Online အသုံးပြုပီး ဝယ်ယူရင် ဆိုင်ကလူက Taxi မသုံးပါဘူး Lastmile ကိုမသုံးပါဘူး ဆိုက်ကားသမားကိုပဲ သုံးမှာပါ 1200 ဆိုရင် အပေါ်ထပ်ထိသယ်ပေးနိင်တာမျိုးပါ

သတင်းစာ Postman သမားတွေကို Delivery နယ်မှာအသုံးချဖို့ဆိုတာ သူတို့က RIDER - စက်ဘီးစီးပြုပို့တာမို့လို့ အခုလို စားသောက်ဆိုင်လုပ်ငန်းတွေ နဲ့ကိုက်ညီပါတယ် 

ရေသန့်ဘူးပို့တဲ့သူတွေကတော့ ရေသန့်ဘူးတင်မဟုတ်ပဲ တလစာ ကုန်စည်တွေ နဲ့ ဝယ်ယူနေကျ ကုန်စည် ရေသန့်ဘူးတင်မကပဲ ဆန်အိတ် ဆီပုံတွေပါ ပိုဆောင်လို့ရပါတယ် 

ကျွန်တော် တရုတ်ပြည်ရောက်တော့ ဟိုတယ်မှာက mobile App နဲ့ စားသောက်စရာခုကို မှာယူပါတယ် ၁၅ မိနစ်အတွင်း မိမိစားလိုတာ ရောက်လာပါတယ် သူတို့ အခြေပြု ထားတဲ့ ပို့ဆောင်ရေး နက်ဝက်ဟာ ရပ်ကွက်တွေရဲ့ စားသောက်ဆိုင် တွေ ဈေးတွေရှိတဲ့ နေရာ Wechat အကောင့်ဖွင့်ပြီး info ယူပါတယ်သယ်တာ ယူတာပို့ဆောင်တာကို ၃ဘီး မော်တော်ဆိုင်ကယ်နဲ့ ပို့ဆောင်ပေးတဲ့ စနစ်ဖြစ်ပါတယ် ဥပမာ မိမိက ပစ္စည်းတခုကို ပို့မယ်ဆိုလဲ သူတို့ပေးလိုက်ပါတယ် သူတို့ဟာဟသူတို့ မြို့နယ် Central Delivey Yard ကိုပို့ဆောင်ပါတယ် ထို့မှတဆင့်ကားဂိတ် လေဆိပ် Internatioal အလိုက် အဆင့်ဆင့် ဖြန့်ချီသွားတာမျိုးပါ အခုဆို Super Apps Model ထက်ပိုကောင်းတာမျိုးပါ 

ဥပမာ ရပ်ကွက်ထဲမှာ မောင်ဖြူ ဆိုတာရှိရင် မောင်ဖြူက ပစ္စည်းလဲ ပို့တယ် ပစ္စည်းလဲ ပေးလို့ရတယ်ဆိုတာပါပဲ တကမ္ဘာလုံး က ပစ္စည်းတွေ မှာလဲ မောင်ဖြူပဲ လာပို့ပါတယ် စားသောက်စရာဆိုလဲ မောင်ဖြူပါပဲ နောက်ရပ်ကွက် တခုလုံးရဲ့ Delivery Man တယောက်ဖြစ်လာတဲ့ သဘောပါ မောင်ဖြူက အဖွဲ့ဖွဲ့ပြီး ရပ်ကွက်ထဲ အိမ်တွေ အကုန်လုံး ကိုသိတဲ့ သဘောပါပဲ ဟိုးအရင် 1948 - 88 ကြားထဲက မြန်မာ့စာတိုက်က Post Man သဘောချိတ်ဆက်ထားတာ ကိုလေ့လာတွေ့ရှိရပါတယ်

ဒါကတော့ C to C နက်ဝက်ကို အကျယ်ဖြန့်ပေးတဲ့သဘောပါ လက်ရှိတော့ လုပ်ဆောင်မယ်ဆို Concept တခုရပါလိမ့်မယ် ဒီအရာဟာ တွေလက်ရှိမှာ လုပ်ဆောင်ဖို့ဆိုတာ အစိုးရ တရပ်ထဲ နဲ့ လုပ်ဆောင်လို့မရရှိနိင်သေးပဲ လူထုအခြေပြု အလုပ်အကိုင်အခွင့်လမ်းနဲ့ ချိတ်ဆက်ဆောင်ရွက်ရမှာ ဖြစ်ပါတယ် 

e-Commerce ကဏ္ဍ တိုးတက်လာတာနဲ့ အမျှဒီ လုပ်ငန်းစဉ်လဲ တိုးတက်လာပါမယ် ထိုသို့တိုးတက်လာရန်အတွက် DELIVERY MAN ကဏ္ဍတွေကို စတင်တည်ဆောက်ဖို့ကြိုးစားရပါမယ် ဒီနေရာမှာ Delivery Man တွေဘယ်လိုတည်ဆောက်မလဲဆိုတဲ့ ကဏ္ဍ တွေ လုပ်သားလိုင်စင်တွေ Vocational Traning တွေကိုဆက်လက်တင်ပြပါမယ်

အပိုင်း ၄ ဆက်ရန်
Vocational Traning For Delivery 

အပိုင်း ၁
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3569920699691232&id=100000200113085

အပိုင်း ၂
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3569987489684553&id=100000200113085

အပိုင်း ၃
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3570021066347862&id=100000200113085

အပိုင်း ၄
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3570027049680597&id=100000200113085

#Myanmardelivery
ကိုးကားချက်မရှိပါ ( မိမိအတွေ့အကြုံပေါ်အခြေခံ )

နေစေး

Myanmar e-Commerce Delivery Part 2

Myanmar e-Commerce Delivery ( အပိုင်း ၂ )



4 - B 2 C Last Mile Delivery 

Last Mile Delivery ဆိုတာကတော့ လက်ရှိ Express Currier တွေ SBS Express , MGL Express Company တွေဟာ E commerce Shop မှ ပစ္စည်းတွေကို သွားယူတယ် နောက် Customer Enduser ထိသွားပို့ကြတဲ့ Online Shopping အခြေပြု သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးစနစ်ကိုဆိုလိုပါတယ် Online Shop ကနေရောင်းရင် အိမ်တိုင်ရာရောက်စနစ် ပို့ဆောင်မှုဖြစ်ပါတယ် သူက မြို့နယ် အခြေပြုပို့ဆောင်ရေး ဖြစ်ပါတယ် ရန်ကုန်မြို့နယ် တွင်း ရတဲ့ ဆားဗစ်များဖြစ်ပါတယ် 

လက်ရှိ ဒီ ကဏ္ဍမှာ 

1- Standard Delivery Cost 
2- Information Delivery Portal / Directory 

ဒီ ၂ ခု အရေးပေါ်ပြောင်းဖို့လိုအပ်ပါတယ်

၎င်း လုပ်ငန်းတွေဟာ တိုးတက်ဖို့လိုပါတယ် လက်ရှိမှာ လူတိုင်း Delivery သမားတွေလုပ်ကြတယ် 1 KG ဈေးနူန်းကလဲ အမျိုးမျိုးဖြစ်နေတယ် ဒါတွေကို Standard ဈေးတခုဟဖြစ်အောင် ပြင်ဆင်မှသာ E- Commerce Portal တွေလုပ်ငန်းတွေ က ချိတ်ဆက်သုံးစွဲဖို့ အဆင်ပြေမှာပါ ပစ္စည်းတခု Online မှာရောင်းဈေး နဲ့ ပို့ဆောင်ခကို အခြေပြုပြောနိင်မှသာ ဒီဈေးကွက် တက်လာမှာဖြစ်ပါတယ် Cost and Time က လက်ရှိ Online Shop တွေ အတွက် အကြီးကျယ်ဆုံးစိန်ခေါ်မှုဆိုလဲ မမှားပါဘူး 

ဒီလို COST AND TIME တပြေးညီ Standard ဖြစ်စေဖို့ ဘာလုပ်ကြမလဲ လက်ရှိ မြန်မာနိင်ငံမှာ Express Currier Local Licence ၆ ခုပဲ ရှိပါတယ် တနှစ်ကို သိန်း ၄၀၀ ကျပ် သွင်းရပါတယ် ကျန်တဲ့သူတွေက Black လုပ်ဆောင်ကျပါတယ် Fairplay မှာ မမျှတတာတွေ့ရပါတယ် ဥပမာ လက်ရှိ လုပ်နေတဲ့သူတွေ ဟာ လိုင်စင်မရှိပါဘူး လိုင်စင်မရှိတဲ့ အတွက် အငြင်းပွားမှု ကိစ္စတွေ တရားဥပဒေ အရဖြစ်လာရင် စားသုံးသူအနေနဲ့ အင်မတန်မှ ဖြေရှင်းရတာ အခက်ခဲရှိပါတယ် ဒီတော့ သင်တင့်တဲ့ လိုင်စင် နဲ့ မြို့နယ်အခြေပြု ပို့ဆောင်ရေးလိုင်စင်တွေလဲ လုပ်အပ်တဲ့ အနေထားပါ ဒါမှ တာဝန်ယူမှု တာဝန်ခံ မှု ယဉ်ပြိုင်မှု မူဝါဒ ဥပဒေ နဲ့ ညီညွတ်စေဖို့လိုပါတယ်

Cost and Time တွေ လိုင်စင်တွေရပြီဆိုရင် Myanmar Lastmile Delivery Portal တခုကို Website တင်ရပါမယ် ထို Web မှာ Delivery Company တွေ အပြင် Telecom များကဲ့သို့ ဘယ်မြို့နယ် ဘယ်တို်င်းဒေသတွေဟာ Online Delivery Allow ဖြစ်တယ်ဆိုတာကို ပါ မြေပုံ Geo Data နဲ့ပြသနိင်မှာပါ လက်ရှိ e-Commerce ကဏ္ဍဟာ ရန်ကုန် နဲ့ မန္တလေး ဒီ မြို့ ၂ခုပဲ Online Delivery ကိုကောင်းကောင်းလုပ်နိင်ပါသေးတယ် အခြား တိုင်းဒေသကြီး ပြည်နယ်တွေမှာ လုပ်ဆောင်နိင်ခြင်း မရှိသလောက်ပါ 

လက်ရှိ Last Mile Delivery ဆိုတာ Myanmar Post ကိုအခြေပြုပြီး ပစ္စည်းတွေကို ဖြန့်ဝေနေရပါတယ် ဘယ်မြို့တွေက အိမ်တိုင်ရာရောက် ပစ္စည်းပို့ပေးနေပါတယ် ဆိုတာကို ကျနော်တို့ Data အနေနဲ့ လူထုကို information ပေးဖို့လိုပါတယ် လူထုထဲမှာမှ ဝယ်ယူသူရော ရောင်းချသူရော ကြားထဲက နေ ချိတ်ဆက်ဖို့ Place တွေလိုပါတယ် 

ရန်ကုန်မြို့ထဲ မှာ ၃၃ မြို့နယ်ဖြစ်ပေမယ့် Cover မဖြစ်တဲ့ မြို့နယ်တွေရှိပါတယ် ဥပမာ ထန်းတပင် သုံးခွ တွံတေး စတဲ့ မြို့နယ်တွေ အတွက် ခက်ခဲနေပါသေးတယ် အခြားပြည်နယ်နဲ့တိုင်းတွေ ပိုဆိုးပါတယ် သူတို့ကရော ဘယ်နက်ဝက်ကိုအခြေခံပြီး ဈေးရောင်းကြမလဲဆိုတာ ထည့်သွင်းစဉ်းစားရပါမယ် ယခုက ရန်ကုန်ကပို့လိုက် မြို့နယ် ကားဂိတ် ကိုလူကိုယ်တိုင် သွားယူတဲ့စနစ် ဖြစ်နေပါတယ်

Delivery နက်ဝက်ကျယ်ပြန့်ခြင်းဟာ e-Commerce Online Shop လုပ်ဆောင်နေသူအတွက် ဖြန့်ချီရေးဆိုင်ရာ ဈေးကွက်ရရှိခြင်းဖြစ်ပါတယ်

ထိုသို့ဈေးကွက် Data Map ကို ကြည့်ဖို့ တိုးချဲ့ဖို့ဘယ်မြို့နယ်တွေလွတ်နေလဲ ဘာတွေ လိုနေလဲ နိင်ငံနဲ့ တဝှမ်းတိုးတက်ဖို့အတွက် မဟာဗျူဟာလုပ်ငန်းစဉ်အတွက် အခြေခံ Information တွေကြည့်လို့ရတဲ့ Portal ကနေ ပထမခြေလှမ်း တခု စတင်လှမ်းရမှာ ဖြစ်ပါတယ်

အပိုင်း ၁
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3569920699691232&id=100000200113085

အပိုင်း ၂
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3569987489684553&id=100000200113085

အပိုင်း ၃
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3570021066347862&id=100000200113085

အပိုင်း ၄
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3570027049680597&id=100000200113085

#Myanmardelivery

ကိုးကားချက်မရှိပါ ( အတွေ့အကြုံပေါ်အခြေခံ )

နေစေး

Myanmar e-Commerce Delivey

Myanmar e-Commerce Delivery ( အပိုင်း ၁ )

နိင်ငံတော်ရဲ့ CERP plan ထဲမှာ 5.1.2 B မှာ Online မှ ဖောက်သည်များထဲ ပစ္စည်းလိုက်လံပို့ဆောင်ပေးသည့် လုပ်ကိုင်သူများကို အားပေးဆောင်ရွက်ရန် ဆိုတဲ့ အချက် ပါဝင်ပါတယ် ဒီ အချက်ကို MOC က ဦးဆောင်းပြီး ၂၀ ရက် နေ့ Delivery သမားတွေ နဲ့ ဆွေးနွေးဖြစ်ခဲ့ပါတယ် ဒီထဲမှာ ကျနော် Focus ဆွေးနွေးတဲ့ အကြောင်းရာလေးတွေ တင်ပြချင်ပါတယ်

e-Commerce Delivery ဆိုတာကို အီလက်ထရောနစ်ရောင်းဝယ်ရေးစနစ်အတွက် ပို့ဆောင်ရေးဆိုင်ရာ အထောက်အပံ့လို့လဲ ပြောလို့ရပါတယ် Logistics တွေ Express တွေ အပြင် Delivery လုပ်တဲ့ သူတွေလဲ ပါဝင်ပါတယ် ဒါကို အရင်ရှင်းအာင် အပိုင်း ၅ ခု အရင်ခွဲလိုက်ပါမယ် e Commerce Market Channel တွေ ကွဲပြားသကဲ့သို့ Delivery and Logistics မှာလဲ ကွဲပြားပါတယ် 

1 - International Logistics 
2 - Local Transportion Network
3 - B 2 B Truck Transport
4 - B 2 C Last Mile Delivery
5 - C 2 C Base Delivey Man
6 - P 2 P 

ဖြစ်ပါတယ် 

1 - International Logistics For e-Commerce

နိင်ငံတကာ သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးစနစ်မှာဆိုရင် Cross Border e-Commerce တွေ Freightforwarding , ပင်လယ်ကူး သင်္ဘောတွေ , Shipping Line တွေ , International လေဆိပ် ရေဆိပ် တွေ ပါဝင်ပါတယ် ပြောရရင် တော့ဖြင့်ယခင် လုပ်နေကျ Trade Logistics လုပ်ငန်းစဉ်ကြီးတခု လုံးပါဝင်ပါတယ် - ONLINE ဖြင့် ချိတ်ဆက်ဆောင်ရွက်ပြီး LCL - FCL ကွန်တင်နာနဲ့ ပို့တယ် လေယာဉ်ဖြင့် ပို့တယ် စတဲ့ Trade Volume နဲ့ဘသွားတဲ့ ကုန်သွယ်မှုကို အဓိက ဆိုလိုပါတယ် ဒီ အတွက်က ရှိနေပြီးသား Logistics and Transport Network ကို အသုံးပြုပီး Upgrade လုပ်ရပါမယ် နိင်ငံအချင်းချင်းကုန်သွယ်တဲ့ Trade Commerce ကို အခြေပြုတဲ့ ပို့ဆောင်ရေးစနစ်တခုဖြစ်ပါတယ် 

2 - Local Transportion Network
Local Transport Network မှာပါဝင်တဲ့သူတွေကတော့ အခု ဟိုင်းဝေး ကုန်စည် ပို့ဆောင်ရေးအုပ်စုတွေ ပါဝင်ပါတယ် Yangon နဲ့ Mandalay ကားဂိတ်တွေ နိင်ငံရဲ့ မြို့နယ်ပေါင်းစုံက လာတဲ့ ဘုရင့်နောင်ကုန်စည် ဒိုင်တွေနဲ့ ချိတ်ဆက်ထားတဲ့ ပြောင်းကား ပဲကား ဆန်ကား စတဲ့ လက်ကြီး ကုန်သွယ်မှု စနစ်ရဲ့ အဓိကကြောရိုး သယ်ယူပို့်ဆောင်ရေးစနစ်ဖြစ်ပါ ဘယ် မြို့ to မြို့ ကုန်စည်သယ်ယူပို့ဆောင်တဲ့စနစ်ပါ မကွေးကနေ ဆန်တင်လိုက်တယ် ဘုရင့်နောင်ကိုရောက်သွားတယ် ဆိုတဲ့ သယ်ယူပို့ဆောင်မှုကိုဆိုလိုပါတယ်
- ပွဲရုံတွေ
- ကုန်စည်ဒိုင်
- Dry Port
- ပြည်တွင်းသင်္ဘောဆိပ်
- ဘူတာရုံ

3 - B 2 B Transport
B2B Transport ဆိုတာကတော့ ကားဂိတ်တွေပါဝင်ပါတယ် ဖာလေး ၁ဖာ ၂ဖာ ဘယ်ကိုပို့တာတို့ မူဆယ်မှာ ကုန်သည်တွေ အများကြီးစုပြီးဂိတ်မှာ ပစ္စည်းအပ်ပြီး ရန်ကုန်ထိ သယ်ယူတာတို့ Express အဝေးပြေးကားတွေ နဲ့ ပို့ဆောင်တာတို့ ဖြန့်ချီရေး BOX ကားတွေ အသုံးပြုတာ စီးပွားရေးလုပ်ငန်း များ မှ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများဆီသို့ သယ်ယူပို့ဆောင်ပေးတာကိုဆိုလိုပါတယ် အိမ်တိုင်ရာရောက်ပို့တာမဟုတ်ပါဘူး ကားဂိတ်ကိုပို့တာပါ မန္တလေး ကျွဲဆည်ကနေ ပို့တယ် အောင်မင်္ဂလာကိုရောက် ဒီလို အရာကိုဆိုလိုပါတယ် ဒီ အုပ်စုမှာဆိုရင် Karzo တို့ ဟာကျူလီတို့ မန္တလာမင်းတို့ ပါဝင်ပါတယ် B 2 B - Wholesale Transport Network ဖြစ်ပါတယ် 
- Hightway Express
- Distrbution Box Truck
- FTL - Full Truck Load

4 - B 2 C Last Mile Delivery
Last Mile Delivery ဆိုတာကတော့ လက်ရှိ Express Currier တွေ SBS Express , MGL Express Company တွေဟာ E commerce Shop မှ ပစ္စည်းတွေကို သွားယူတယ် နောက် Customer Enduser ထိသွားပို့ကြတဲ့ Online Shopping အခြေပြု သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးစနစ်ကိုဆိုလိုပါတယ် Online Shop ကနေရောင်းရင် အိမ်တိုင်ရာရောက်စနစ် ပို့ဆောင်မှုဖြစ်ပါတယ် သူက မြို့နယ် အခြေပြုပို့ဆောင်ရေး ဖြစ်ပါတယ် ရန်ကုန်မြို့နယ် တွင်း ရတဲ့ ဆားဗစ်များဖြစ်ပါတယ်
- DHL, MGL , SBS 

5 - C 2 C Delivey ဆိုတာကတော့ ရပ်ကွက်မှ အိမ်သို့ ပို့ဆောင်ရေးစနစ်ကို အခြေခံပါတယ် မြင်သာအောင်ပြောရရင် Door2Door တို့ Food2U တို့ Foodpanda တို့ လုပ်ဆောင်နေတဲ့ Rider Delivery Man များဖြစ်ပါတယ် ဒီ အုပ်စုထဲမှာ E commerce နဲ့မဟုတ်ပဲ ပို့ဆောင်ပေးနဲ့ မြို့နယ် Twonship အခြေုပြု ပို့ဆောင်ပေးနေတဲ့သူတွေရှိပါတယ်သူတို့ကတော့ Rider သမားတွေက မြို့နယ်အခြေပြု ပို့ဆောင်သူတွေပါ

Rider သမားတွေ ( လက်ရှိလုပ်ဆောင်နေ )
Taxi Driver - ကားတွေ 
ဆိုက်ကား သမားတွေ
ရေသန့်ဘူးပို့တဲ့သူတွေ
သတင်းစာပို့တဲ့သူတွေဟာ လဲရှိပါတယ် သူတို့ကို UPgrade လုပ်ဖို့လိုပါတယ် Taxi မောင်းရင်း ပစ္စည်းပို့တယ် ဆိုက်ကားသမားက Delivery လုပ်တယ်ဆိုတဲ့သဘောပါ 

ဒီတော့ကျနော်တို့ အပေါ်က 1 , 2 , 3 ဆိုတာက လက်ရှိရှိနေတဲ့ Supply Chain ဖြစ်ပြီး Online ရောင်းဝယ်သူမှ ကာစတန်မာဆီ အိမ်အရောက်ပို့တဲ့ လုပ်ငန်းစဉ် မှာ အကျုံးမဝင်းသေးပါဘူး ဒါကြောင့် B2C Last mile Delivery တဲ့ C2C Delivery အခန်းကဏ္ဍ ကို ပဲ အဓိက Focus ထားပြီးဆွေးနွေးပါမယ် လက်ရှိ  

Channel 5 ခုကို အရင်ခွဲပီး ကဏ္ဍ အလိုက်သိရှိမှသာ လုပ်ငန်းစဉ် တခုလုံးကို နားလည်မှာဖြစ်ပါတယ်

Source: Facebook
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3569920699691232&id=100000200113085

အပိုင်း ၂
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3569987489684553&id=100000200113085

အပိုင်း ၃
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3570021066347862&id=100000200113085

အပိုင်း ၄
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3570027049680597&id=100000200113085

( ကိုးကားမရှိပါ မိမိအတွေ့အကြုံပေါ်အခြေခံ )

#Myanmardelivery

နေစေး

ကောဇာ ၁၃၈၃ - ၂၀၂၁ ဧပြီ ၁၅ သူရိယသိဒ္ဓန္တ မဟာမြန်မာ မန္တလေး Thingyan sar ( 48 Migapixel File )

၂၀၂၁ မြန်မာပြည် ရြှေ့ဖစ်ကို ကြိုပြီးဟောကိန်းမခန့်မှန်းနိင်တာမို့ Astro ကနေခန့်မှန်းထားတာတွေကို ဖော်ပြရရင် မဟာသင်္ကြန်စာ အပြင် အခြားသော S...

Perzi