ေအးဂ်င္႔ဘ၀ Direct Delivery .ထုတ္ယူျခင္း .. ( GC Cargo , Construction material - Other )



ေအးဂ်င္႔ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိပါတယ္ သုိ႕ေသာ္ DD ထုတ္ သူမ်ား အလြန္နည္းပါတယ္ .တခ်ဳိ႕ကအျမဲ လုပ္ႀကသလုိ တခ်ဳိ႕က တခါလုပ္ျပီး လက္လန္ျပီး ေျပးတဲ႕ သူေတြ ရွိပါတယ္ .

DD သုိ႕မဟုတ္ GC Cargo ကုိထုတ္မယ္ဆုိ ရင္ အရင္ဆုံး
1 သေဘၤာမကပ္ခင္ မိမိ Custom File အရင္ျပီးထား ရန္လုိပါတယ္ ..
2 DO ထုတ္ယူျပီး ျဖစ္ရပါမယ္
3 မိမိပစၥည္းေပၚမူတည္ျပီး ကားဂိတ္ နဲ႕ခ်ိတ္ထားဖုိ႕လုိပါတယ္


ဆိပ္ကမ္းမွာ DO ကုိ DL ျဖတ္ ရင္ လုိအပ္တာေလးေတြ ေျပာခ်င္ပါတယ္

DO မူရင္း
DD ထုတ္ယူခြင္႕ျပဳ ပါရန္ေလွ်ာက္ထားျခင္း Latter ကာစတန္အရာရွိလက္မွတ္ထုိးျပီး Copy
BL Copy
ID Copy
Special Power Copy
ပုိင္ရွင္ မွတ္ပုံတင္ Copy
ကုိယ္စားလွယ္လဲြစာ ပါ လူမွတ္ပုံတင္ Copy
ဒါေလးေတြ လုံး၀ျပည္႕စုံ ရပါမယ္ ..

DD Latter hard ကေတာ႕ ပုံမွန္ ကာစတန္ ဖုိင္ထဲမွာပဲ ရွိပါတယ္ ..အဲတာကုိ ရုံးမွာတခါထဲျဖဳတ္ျပီး Copy ကူးထားပါ လက္မွတ္ပါပါေစ .ID - BL copy လုိပါတယ္ အဲတာမရွိရင္ဆိပ္ကမ္းက DL ေပးမျဖတ္ပါ ..အရမ္း ျပသနာရွိပါတယ္ ၅ ဂိ္တ္ တုိ႕ BSW တုိ႕ က ျမဳိ႕နဲ႕နီးလုိအဆင္ေျပေသာ္လည္း သီလ၀ါဆုိရင္ေတာ႕ ျပန္ယူဖုိ႕ လာေပးဖုိ႕ေတာ္ေတာ္ေလး ျပသနာရွိပါတယ္ ( ျဖစ္ဖူးလုိ႕ )


DD ထုတ္ယူမွာ ျဖစ္တတ္တဲ႕ အခက္ခဲေလးေတြ အေႀကာင္းေျပာျပခ်င္ပါတယ္ ..

ုသေဘၤာက ကပ္ေနျပီး ကာစတန္ဖုိင္က မျပီးေသးဘူး အမ်ားစုျဖစ္တတ္ႀကပါတယ္ ေစ်းနဳန္းညိနဳိင္းျဖစ္တာတုိ႕ BL Amend ျဖစ္တာတုိ႔ စာရြက္ စာတမ္းေနာက္က် တာတုိ႔ေႀကာင္႔ သေဘၤာမ၀င္ေသာ္လည္းဖုိင္မျပီးပါ ..ဒီလုိအေနထားမ်ဳိးမွာ လုပ္ရကုိင္ ရ သိပ္ခက္ပါတယ္ ..

သေဘၤာလုိင္းက ေရလည္း စားပါမယ္ ..မထုတ္ေသးဘူးလား ဘာညာ ပစၥည္းေပၚေနပီ .ပစၥည္း ေတြ သူမ်ား ေပၚမွာ ပိေနတယ္ စသည္ျဖင္႕ မ်ဳိးစုံ ေျပာပါလိမ္႕မယ္ ..သေဘၤာလုိင္း ရဲ႕တာ၀န္က သူတုိ႕ သေဘၤာေပၚက ပစၥည္း ကုန္းေပၚ ေရာက္ဖုိ႕ အထိ က ဆုိျပီး ေလာပါလိမ္႕မယ္ ...

အခန္႕မသင္႕လုိ႕ Dumping ပုံခုိင္းရပါတယ္ Dumping ပုံတယ္ဆုိတာက ခ်က္ ျခင္းထုတ္လုိ႕မရရင္ ဆိပ္ကမ္းတေနရာမွာ စုပုံထားျပီး အဆင္ေျပမွ ထုတ္ လုိ႕ ရတဲ႕နည္းစနစ္ပါ

Dumping ပုံရင္ ဘာေတြလုိမလဲ ( လုံး၀အဆင္မေျပမွ ပုံပါ )

သုိ႕
မန္ေနဂ်ာ
ဆိပ္ကမ္းကုိယ္စားလွယ္ဌာန
ျမန္မာဆိပ္ကမ္းအာဏာပုိင္
ရန္ကုန္ျမဳိ႕

လိပ္မူျပီး မိမိ ပုိင္ Latter head နဲ႕ SAD ရူံးကုိေလွ်ာက္ ရပါမယ္ SAD လူႀကီးက လက္ခံမွ ဒီစာရြက္မွာလက္မွတ္ထုိးေပးျပီး .ဆိပ္ကမ္းတံတား က တာ၀န္ခံကုိ ေပးရပါမယ္ တံတားတာ၀န္ခံက လက္ခံ မွ ပုံခြင္႔ ရွိတာပါ ပုံမွန္ဆုိ ႀကဳိ အေႀကာင္းႀကားရပါတယ္
အရမ္းလဲ အလုပ္ ရူပ္ပါတယ္ .DO ျဖတ္ရင္းလုပ္ထားလုိ႕ရလဲ ေကာင္းတာေပါ႕

ထုတ္တဲ႕ အပုိင္းကေတာ႕ DL နဲ႕ဖုိင္မွာ Boarding တက္ပီးသား EO စီ တခါထဲလက္မွတ္ထုိးရပါတယ္ မိမိ Vessel ကုိ စစ္ျပီးသား ကာစတန္အရာရွိကုိေျပာတာပါ
App စစ္ - Ad ဆီ Order ေတာင္း ျပီး Boarding ဆီ တန္းသြားျပီး လက္မွတ္ထုိး .ဖုိင္ကုိ Boarding ဆီေပးခဲ႕ ရပါမယ္ DL မွာလက္မွတ္ထုိးျပီး ဆိပ္ကမ္း ကတံတား ဂုိေထာင္မူး စသည္ျဖင္႕ေပးလုိက္ ရင္ ရပါပီ ..

ထုတ္ယူတဲ႕ အပုိင္း ..

မိမိ ပစၥည္း ထုတ္ခ်င္တယ္ဆုိျပီး ေလာလုိ႕မရပါ ေလဘာ ဂုိဏ္းနဲ႕ ပစၥည္း ပုံေတြေပၚမူတည္ပါတယ္
မိမိပစၥည္းက သူမ်ားေအာက္မွာ ပိေနတယ္ဆုိ ေစာင္႔ပါ .သူပီမွ႕ ကုိယ္႕အလွည္႕ .မုိးရြားလုိ႕ ဟက္ ပိတ္တာတုိ႕ ..ကားေႀကာျပတ္တာတုိ႕ ..ေလဘာ ဂုိဏ္းပိတ္သြားတုိ႕ ရွိပါတယ္
ေလဘာေတြက အျမဲအလုပ္မလုပ္ပါ .. ဂုိဏ္း ပိ္တ္ခ်ိန္ နားခ်ိန္ဆုိတာရွိပါတယ္ ..

မိမိပစၥည္းစစ္ဖုိ႕ ..ေရ ဖုိ႕ ဆုိရင္ ကုိယ္တုိင္ ဟက္ ထဲ ဆင္းျပီး စစ္ရပါတယ္ . မထိခုိက္ေအာင္ အေျပာက္ အရွ မရွိေအာင္ ..ေတာ္ေတာ္ ဂရုစုိက္ ရပါတယ္ သူမ်ားနဲ႕ ထုတ္ယူတာျဖစ္လုိ႕ မ်ဳိးတူနစ္ခု ပါလာ ရင္ မွားပါ မပါေအာင္ ေရာ မပါေအာင္ လဲ ႀကည္႕ ရပါတယ္ ..

မွားတာတုိ႕ ေပ်ာက္ ရွတာ တုိ႕ ျဖစ္လာရႈင္ ပစၥည္းဆဲြတုိင္းမွာ SAD က တာလီ မွတ္ပါတယ္ .
သူတုိ႕နဲ႕ ရွင္းပါ ..ဟုိကမပါလာတာလား ..မွားပါတာလား .ေပ်ာက္ သြားတာလား ..ကုိယ္႕ပစၥည္းတခုခု ထိခုိက္ ရင္ လဲ သူတုိ႕ ကုိေျပာပါ ..သူတုိ႕ဆုိတာက SAD ရယ္ သေဘၤာလုိင္းရယ္ပါ ..သေဘၤာ ေပၚအျမဲ ရွိတာက Shipping line Supervisor ရယ္ SAD ေတြ ရယ္ပါ ..

ဆိပ္ကမ္း က ပစၥည္းထုတ္ယူတာနဲ႕ ပတ္သတ္ျပီး တာ၀န္ ရွိတာက SAD ေတြ ျဖစ္ပါတယ္ သေဘၤာလုိင္းကေတာ႕ ..ေလဘာ ေႀကး တုိ႕ စက္အသုံးျပဳဖုိ႕ တုိ႕ ကုိ တာ၀န္ယူပါတယ္ ..

မိမိပစၥည္းကား ေပၚ ေရာက္တာနဲ႕ Convoy ေလးေတြလုပ္ထားပါ
တရြက္က ကားသမားလက္ခံ
တရြက္က ဆိပ္ကမ္း ဂိတ္ Pass ကုိေပးဖုိ႕
တရြက္က ပစၥည္းခ်မယ္႕ ဂုိေထာင္

ဘာေတြပါမလဲ ဆုိရင္ ....

ကားနံပါတ္
ပစၥည္းအေရ အတြက္
Company နာမည္
ML No
သေဘၤာအမည္ Voy no ( ETA Date )
တာ၀န္ခံလက္မွတ္

ဘယ္လုိတင္မလဲ ..

မိမိပစၥည္းက တန္မ်ားရင္မ်ားသလုိ ဆိပ္ကမ္းမွာ အခ်ိန္ေပးရပါမယ္
ေပ ၄၀ တဲြ ကားတစီးကုိ တန္ ၃၀ - ၃၅ တန္တင္လုိ႕ ရပါတယ္ ..ျမိဳ႕ထဲ တင္ကေတာ႕ အဆင္ေျပသလုိတင္ပါ သီလ၀ါဆုိရင္ေတာ႕ . တန္လြတ္ ၃၃ တန္ ပဲ တင္ပါ ..
လမ္းတံတားေႀကး ..ကားသမား RK .ေတြလုိပါတယ္ .ကားတုိင္းကုိ ႀကိမ္ေလာက္ ျပန္လာ ျပန္သည္ ျပန္သြားလုပ္လုိ႕ ရပါတယ္ ..ကုိယ္႔ ပစၥည္းနဲ႕ခ်ိန္ျပီး ကားကြက္ကုိ ကစားပါ ..ကားေႀကာျပတ္ ရင္ေတာ႕ အလုပ္ပါ ရပ္ပါတယ္ .

ဘာေတြ ယူသြားသင္႕လဲ ..

လူ ၂ ေယာက္ ၃ ေယာက္ေခၚပါ
ဖ်ာ .ေစာင္ .စါတ္မီး ေရဘူး .ဖုန္း ဘက္ထရီအပုိ ထီး ဆပ္ျပာ လုိပါမယ္ ဟုိမွာအိပ္ ရပါမယ္
သီလ၀ါမွာဆုိရင္ ကြန္တင္နာပုံးေတြ ခ်ေပးထားပါတယ္ အျခားဆိပ္ကမ္းေတြမွာ ဆုိရင္ေတာ႕
သံမန္တလင္းေပၚ ေႀကာခင္းပါ ..ကားယူလာ နုိင္ ရင္ ပုိေကာင္းပါတယ္ ..ဖဲထုပ္ပါ ယူလာရင္ အျပင္းေျပ ပါလိမ္႔မယ္ .( :D).ဖုန္း ကုိ ေငြ ႀကဳိ ေျဖ႔ထားပါတယ္ ပုံမွတ္ ၅၀၀၀ ေတာင္ ကုန္ရင္ ၁ ေသာင္း ကတ္ တကတ္ ၀ယ္လုိက္ပါ ..မွတ္ခ်က္ သီလ၀ါ ဖုန္းလုိင္းဆဲြအား သိပ္မေကာင္းပါ WCDMA မမိပါ GSM ျပတ္ေတာင္း ျပတ္ေတာင္း

DD ထုတ္ရတာ ေန႕မအိပ္ညမအိပ္နဲ႕ေတာ္ေတာ္ ပင္ပန္းပါတယ္ ..ဘယ္လုိရလဲ တန္နဲ႕ ရွင္းသလုိ ေဘာက္ခ်ာတင္ျပီး ရွင္းပါတယ္ မေရ မတြက္နိ္င္တဲ႕ အပုိေႀကးမ်ားစြာ ကုန္ပါမယ္ .
ထပ္ေျပာပါမယ္ အပုိေႀကးမ်ားစြာ ကုန္ပါမယ္ . . ၅ ဂိတ္ - BSW ပုိဆုိးပါမယ္ ..


အျခားအေတြ႕ႀကဳံေတြ ရွိပါတယ္ေနာက္မွ ေျပာပါအုံးမယ္

အျခား ေကာမန္႕ေတြဖတ္မယ္ ..https://www.facebook.com/groups/mmcustomclerance/permalink/602665603088311/

ကုိေနေစး


ကောဇာ ၁၃၈၃ - ၂၀၂၁ ဧပြီ ၁၅ သူရိယသိဒ္ဓန္တ မဟာမြန်မာ မန္တလေး Thingyan sar ( 48 Migapixel File )

၂၀၂၁ မြန်မာပြည် ရြှေ့ဖစ်ကို ကြိုပြီးဟောကိန်းမခန့်မှန်းနိင်တာမို့ Astro ကနေခန့်မှန်းထားတာတွေကို ဖော်ပြရရင် မဟာသင်္ကြန်စာ အပြင် အခြားသော S...

Perzi